Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Over ons

Ons werk bestaat uit het resultaatgericht veranderen van consumentengedrag. Door een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kunnen we met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. Onze missie: “Solving business through media”. 

  • Wij onderzoeken en creëren inzichten om sociale motivaties van consumenten beter te begrijpen. Consumenten met wie we voor onze klanten in contact willen komen en die we willen beïnvloeden in de nieuwe digitale wereld.
  • We hebben het minder vaak over zichtbaarheid, GRP’s en touch points en focussen ons steeds meer op de waarde, de kwaliteit en de intensiteit van connecties die we bewerkstelligen bij consumenten. We meten reacties en evalueren de impact van de connecties tussen merk en consument.
  • We blijven continu innoveren om business challenges op te lossen. Innovatie is één van de steunpilaren van ons bureau. Vizeum heeft hoogstaande en exclusieve partnerships met organisaties over de gehele wereld. Zodoende helpen wij onze klanten om de kansen van de toekomst te grijpen.
  • Wij bedienen onze klanten en coördineren hun marketing communicatie activiteiten, lokaal of internationaal; ons unieke operating model geeft ons supersnel toegang tot alle benodigde specialisten binnen onze organisatie.

Wij geloven dat duurzame relaties met consumenten, langdurige connecties, gebaseerd op vertrouwen, loyaliteit en transparantie uiteindelijk de beoogde merkgroei voor onze klanten zullen leveren.

Vizeum: Solving business through media. 

Onze mensen

Annemiek te Loo, Account Manager

Annemiek te Loo, Account Manager

Welke klanten?
Scotch & Soda, BPI, Timberland, Schoonenberg, Powerpeers, Burger King e.a.  

Wat is jouw favoriete website?
Alle sites rondom het weer - weer.nl, buien- en zonradar, weeronline etc. Als zonaanbidder check ik ze allemaal meerdere keren per dag. Yes it's an obsession :)  

Facebook, Instagram, Twitter of Snapchat?
Op dit moment Snapchat! Al die filters zijn erg vermakelijk. Leuk ook om deze op je collega's uit te proberen.

Sebastiaan Landwaart, Digital Director

Sebastiaan Landwaart, Digital Director

Welke klanten? SONOS, United Biscuits, BMW, Mini, Pearle, Wehkamp en Eye Wish Opticiens.   Leukste campagne? Pearle! Daarvoor draaien we een always on strategie waarin data centraal staat en we elke campagne optimaal inpassen op verkregen insights en datapunten.   Wat check jij 's ochtends als eerste? Er zit weinig tijd tussen opstaan en vertrek, maar in die tijd staat m’n SONOS altijd aan – met jawel: Linnaeire Radio (en af en toe een playlistje). s' Ochtends skip ik de schermen het liefst.   Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten? Dat ik een fan van Bassie en Adriaan ben!

Mariette Idsinga, Account Manager

Mariette Idsinga, Account Manager

Welke klanten?
Warner Bros, Cloetta, BBC First, Jumbo, Wehkamp, ABinbev, Wessanen en Eye Wish  

Leukste campagne?
Alle films van Warner. Elke keer weer een uitdaging om in een korte tijd een breed bereik neer te zetten. En de trailers bekijken natuurlijk.  

Wat is jouw favoriete website?
Buienradar (ik fiets naar mijn werk..)  

Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten?
Hoeveel schoenen ik heb!

Marcia Bruns, Client Director

Marcia Bruns, Client Director

Welke klanten?  
Scotch & Soda, Wehkamp, SNS Bank NV Vivat Verzekeringen, Plein.nl, Burger King, Iittala, DeOleo e.a.  

Wat is jouw favoriete website en waarom?  
Alles waarop je kunt shoppen. Ik denk serieus dat ik verslaafd ben aan online shoppen. Dus om te starten google want dan heb ik altijd een lekker overzicht vanaf het start punt waarop ik zoek (afbeeldingen, shoppingmogelijkheden, url etc). Het ligt er puur aan waar ik naar op zoek ben en hoeveel ik daar vanaf weet.  

Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten?  
Ik ben best een flap uit en altijd erg open en eerlijk. Ik denk dat veel mensen al te veel van mij weten dan ze zouden willen.

Robert Pluis, AV-Director

Robert Pluis, AV-Director

Welke klanten?
Nagenoeg allemaal  

Wat check jij 's ochtends als eerste?
Ik zet Radio 1 aan, scan Het Parool tijdens het ontbijt en Facebook wordt ook zeker even gecheckt  

Facebook, Instagram, Twitter of Snapchat?
Facebook, tekst en beeld in één  

Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten?
Ik zou best eens in een TV commercial willen spelen…  

Robert Veltman, Head of Strategy

Robert Veltman, Head of Strategy

Na een prima studietijd leek het er ernstig op dat Robert zou blijven plakken in zijn geboortestad Groningen. Uiteindelijk werd hij eind 1999 overgehaald door Roland Teerenstra om bij The Media Partnership aan de slag te gaan als Media Planner. Na een korte switch naar Initiative Media ging hij wederom Roland achterna naar Medialand (later Vizeum), om daar vervolgens nooit meer te vertrekken. Na een tijd als Media Director te hebben gewerkt op een zeer divers klantenpakket kwam er eind 2006 een totale focus op de automotive branche na het binnenhalen van het GM account (o.a. Opel en Chevrolet). In die samenwerking groeide ook zijn passie voor digitale communicatie en dat enthousiasme deelt hij graag met de klanten en collega’s van Vizeum in zijn huidige functie als Head of Digital.

Jessica Bakker, Account Director

Jessica Bakker, Account Director

Welke klanten?
AB Inbev, Eye Wish, Nintendo, Wessanen  

Leukste campagne?
De campagne van Zonnatura “Wat is er met mijn eten gebeurd” uit 2015. We hebben destijds een 360 graden campagne voor hen ontwikkeld. Van een PR kick-off event, een samenwerking met bloggers en community management tot een reguliere TV, billboard en print campagne.  

Wat check jij 's ochtends als eerste?
Instagram, standaard! Doordat ik zelf een blog heb, ben ik verslaafd aan social media. Daarna ga ik door naar Facebook, de app van mijn sportschool (om te checken wat voor training er die dag is), mijn mail en als laatste het nieuws  

Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten?
Dat ik nooit TV kijk. Ik kijk wel films & TV series via Netflix op TV, maar echt lineair TV kijken doe ik al jaren niet meer.

Daphne van de Beek, AV Planner

Daphne van de Beek, AV Planner

Welke klanten?
ABInbev, Schoonenberg, BPI, PPG, United Biscuits, Head to Head, Cloetta, Jumbo, PostNL, PVDA, Santa Maria, Seiko, Keurslager, Lelli Kelly    

Wat check jij 's ochtends als eerste?
Als allereerst gaat de TV aan met mijn favoriete nieuwslezers Jan de Hoop. Ik word altijd vrolijk van deze onhandige man.  

Wat is jouw favoriete website en waarom?
Webshops, omdat ik winkel/koop verslaafd ben

Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten?
Dat ga ik dus niet vertellen!

Silvia van Daalen, RTV Traffic Executive

Silvia van Daalen, RTV Traffic Executive

Na het behalen van haar middelbare schooldiploma is zij direct aan het werk gegaan bij het UWV en Randstad Opleidingscentrum. Daarna is zij in de media terecht gekomen en is ze bij Kobalt haar medialoopbaan begonnen. Met negen jaar ervaring is Silvia overgestapt naar Vizeum en daar werkt ze alweer vijf jaar. Zij zorgt ervoor dat het uit te zenden materiaal van alle klanten binnen Vizeum op radio en tv op tijd bij de radio en tv exploitanten aangeleverd wordt. Dit houdt in dat zij nauw contact heeft met de reclamebureaus die het materiaal  moeten maken en aanleveren.  Zij is ook de trotse moeder van twee zonen en om haar werk bij Vizeum en de zorg- en opvoedingstaak goed te kunnen combineren werkt zij drie dagen in de week.

Karel Zoet, Account Director

Karel Zoet, Account Director

Welke klanten?
Alex, Binck, Almhof, BLG Wonen, BPI, Shiseido, 20th Century Fox Home Entertainment, Kerry Foods, MGA, Pernod Ricard, Santa Maria, SNS en Sonos  

Leukste campagne?
De Sonos najaarscampagnes. Sonos heeft altijd hele mooie creaties en zij staan altijd open voor mooie, impactvolle inzet en kijken niet alleen naar bereik.  

Wat check jij 's ochtends als eerste?
Mijn standaard rondje tijdens mijn bordje Cruesli is Facebook, Instagram, Nu.nl en stiekem nog steeds Wordfeud.  

Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten?
Dat ik in de running ben om de nieuwe James Bond te worden. Een kale James Bond moet ook kunnen. Toch?    

Dimitry van Hulten, Strategy Director

Dimitry van Hulten, Strategy Director

Na zijn opleiding Vormgeving & Communicatie aan de Ichtus Hogeschool in Rotterdam  is Dimitry in 1996 begonnen als Media en Research director bij het reclameadviesbureau Vos & Partners in Leiden. In 1998 is hij bij CIA (later Mediaedge:CIA) als mediaplanner aan de slag gegaan en is daar doorgegroeid tot  Media Director op accounts als Ben,Shell, Daimler Chrysler en Canon. In 2005 maakte hij de overstap naar Universal Media om daar als Group Media Director leiding te geven aan een van de Business Units en was hij eindverantwoordelijk op accounts als The Coca Cola Company en Microsoft. In 2007 maakte hij de overstap naar Vizeum om zich daar als Strategy Director  te focussen op de inhoudelijke kant van het  vak, door het geven van communicatieadvies aan klanten zoals Johnson & Johnson, Eye Wish Groeneveld , Dienst Publieke Communicatie van de overheid en Sultana. Hierbij ligt zijn kracht in het opstellen creatieve en effectieve strategieën.

Evert Bronkhorst, Strategy Director

Evert Bronkhorst, Strategy Director

Welke klanten?
o.a. SNS, Pearle, Wehkamp.nl, Zonnatura en Schoonenberg  

Leukste campagne?
Momenteel SNS, bijzonder consistente campagne met hele goede resultaten waarbij SNS als bank echt weer op de kaart gezet wordt.  

Wat check jij 's ochtends als eerste?
Nieuws via Teletekst (ja, nog steeds).  

Wat zouden wij eigenlijk niet van jou mogen weten?
Als boerenzoon houd ik niet van kaas en melk.