Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

2014 KOM D’R MAAR IN!

De laatste maanden van 2013 leken wel een achtbaan met onze nieuwe positionering, de vele jaarbriefings 2014 en nog eens een handvol pitches! Wat is er dan mooier om een bewogen jaar met veel ups en downs te eindigen met de winst van een mooie nieuwe klant, versterking van ons team en de publicatie van een eigen magazine!

Onze nieuwe klant heet PostNL die na een uiterst zorgvuldige oriëntatie heeft besloten om volgend jaar haar mediabelangen onder te brengen bij Vizeum. Als je het aan mij vraagt ligt ons operating model aan de basis van dit succes. Het operating model van Aegis Media, met Vizeum op de tweede verdieping, verantwoordelijk voor strategie en planning, in nauwe samenwerking met onze pure online performance specialisten van iProspect|Netsociety die slechts een verdieping hoger zitten.
Onze nieuwe collega heet Jessica Bakker. Jessica gaat per 1 februari aan de slag als Senior Communications Planner. Voor een aantal van ons is Jessica geen onbekende omdat ze de beginselen van het mediavak heeft opgedaan als trainee tijdens de eerste lichting van de Aegis Academy, ons opleidingsprogramma voor jong talent. Na een succesvolle afronding van de Aegis Academy is Jessica aan de slag gegaan als Communications Planner bij Carat op onder andere Beiersdorf. Na 4 jaar vond ze dat het tijd werd voor een nieuwe uitdaging en die hoopte ze te vinden in de PR hoek bij SimplyPR. Echter, na anderhalf jaar begon het bloed toch weer te kruipen waar het niet gaan kan en bij het zien van onze vacature aarzelde ze geen moment. Gelukkig voor ons!
Ons eigen magazine heet Connected en als het goed is hebben de meeste van u een exemplaar per post ontvangen en anders kunt u het magazine hier ook online lezen. Het magazine Connected gaat over communicatie en media in de breedste zin en laat zien welke ontwikkelingen er allemaal gaande zijn in ons mooie vak. De content is geschreven en geproduceerd door onszelf en toont de volle breedte van de expertise binnen ons bedrijf.
Drie positieve impulsen om 2014 in te gaan! Wat mij betreft een goed voorteken dat 2014 een mooi jaar gaat worden. Voor zover wij nu al in de toekomst kunnen kijken aan de hand van 2014 briefings van onze klanten gaat er in ieder geval weer meer gebouwd worden en dan niet eens zozeer in media volume maar meer in geïntegreerde communicatie oplossingen. Iets wat wij natuurlijk alleen maar toejuichen dus ik zeg dag 2013 en kom d’r maar in 2014!

Namens alle medewerkers van Vizeum alvast hele fijne feestdagen en hopelijk spreken we elkaar snel.

Met vriendelijke groeten,
Roland Teerenstra