Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

2015 kom d’r maar in!

Aan het begin van 2015 kijken wij nog even terug op 2014. Een fantastisch jaar voor Vizeum dankzij de groei in bestedingen bij bestaande klanten en de komst van een aantal hele mooie nieuwe klanten zoals wehkamp.nl, Nintendo, Pernod Ricard en AB Inbev.

Dit vertaalt zich ook in een groei van het aantal mensen waar we momenteel druk mee bezig zijn. Mocht u zelf interesse hebben om bij een vooruitstrevend mediabureau te werken, kijk dan op onze website en volg onze social media kanalen voor de vacatures.

Dit succesvolle jaar is voor ons ook bewijs dat de organisatiestructuur van Dentsu Aegis Network perfect aansluit bij de ontwikkelingen die op moment spelen. Het inzichtelijk maken van het effect van ieder communicatie touchpoint en multimedia attributie worden steeds belangrijker voor onze opdrachtgevers. Samen met alle specialisten die wij in huis hebben, helpen en adviseren wij onze klanten bij deze complexe materie. De grootste uitdaging daarin is het koppelen van alle beschikbare, vooral holistische data, en deze te vertalen naar inzichten en strategie.
Dit is het domein van ons als full service mediabureau omdat wij in staat zijn deze koppeling echt te maken.
In 2015 zal de zogenaamde ‘media convergence’ alleen maar verder toenemen, de scheidslijnen tussen mediumtypen die vroeger los van elkaar in silo’s geconsumeerd werden blijven vervagen. Men kijkt televisie of Uitzending Gemist, checkt tegelijkertijd even wat er gebeurt op Facebook en Twitter, klikt via een linkje naar de Telegraaf of Metronieuws om een artikeltje te lezen, luistert de 3FM megahit van deze week via YouTube of Spotify; een aankoop doen in de sale op wehkamp.nl is maar één klik verwijderd.
Kortom, de weg van het consumeren van een reclame naar een uiteindelijke aankoop kan in de praktijk dus plaatsvinden binnen een tijdsbestek van enkele minuten. Het is de technologie die dit mogelijk maakt maar uiteindelijk is het de boodschap die het moet doen. En juist daarom moet die boodschap aan steeds meer verschillende eisen voldoen, wanneer ga je wat precies communiceren en op welk moment? Ook dat wordt meer en meer het terrein van de mediabureaus.

Al met al wordt 2015 daarom weer een uitdagend jaar en is het onze taak om een goed antwoord te formuleren op alle communicatie- en mediaontwikkelingen die in sneltreinvaart op ons blijven afkomen.
Wat een mooi vak hebben wij toch, 2015 kom d’r maar in!
Wij wensen alle lezers zakelijk en privé een heel fantastisch nieuw jaar toe.
Roland Teerenstra 
Managing Director Vizeum