Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

Commercieel beleid TV exploitanten 2017

Televisie. Het aloude mediumtype waar altijd veel over te zeggen en schrijven is. Op welke borrel of welk feestje worden diverse programma’s en zenders niet besproken? En op die van de media experts gaat het vaak over de afname van het lineaire TV-kijken. Waar gaat het heen?

Hoe dan ook de exploitanten STER, RTL, SBS en Branddeli hebben allen onlangs weer mooie presentaties laten zien over de programmering en het inkoopbeleid voor het nieuwe jaar. Ja, het wordt duurder, het inkopen van zendtijd, met minder GRP voorraad (afhankelijk over welke doelgroep het gaat…). Het is nodig om kwaliteit op peil te houden is de alom gepredikte wijsheid. Waarover ook het nodige wordt gezegd en geschreven. Ligt de waarheid in het midden? We hebben geen glazen bol, maar vertellen u wel graag wat we kunnen verwachten voor het aankomende jaar.

Samenvatting CB TV exploitanten 2017