Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

Dag allemaal!

Wanneer deze nieuwsbrief bij je op de digitale mat ploft, ben ik niet meer werkzaam bij Vizeum. Na bijna 7 jaar heb ik besloten mijn carrière elders voort te zetten.

Waar dat ‘elders’ is, kan ik nu nog niet zeggen. Om de eenvoudige reden dat ik het nog niet precies weet. Maar de keuze gaat hoogstwaarschijnlijk richting het zelfstandig ondernemerschap.

Aangezien ik niet iedereen waarmee ik de afgelopen jaren heb samengewerkt persoonlijk kan spreken, biedt de Vizeum nieuwsbrief een mooie kans om van me te laten horen. En daarnaast kan ik sommige relaties nog even extra bedanken, voor de fijne samenwerking, of de uitdagende campagnes, of de mooie …. tijd, plannen, gesprekken, discussies, grappen, uitjes etc. etc.

En nu ik toch weg ben, denk ik dat ik het me wel kan veroorloven toch een kleine kritische noot in mijn artikel toe te voegen. Dat ben ik bijna verplicht aan mijn collega’s. Die noot heeft betrekking op één enkele vraag, gesteld door adverteerders, nieuwe klanten, exploitanten, reclamebureaus ( vooral jullie :) )

“Wat is de toegevoegde waarde van het mediabureau?”
Daar kan ik heel lang over uitweiden, maar ook heel kort. Ik besluit om de middenweg te kiezen omwille van de leesbaarheid van dit artikel. De toegevoegde waarde van Vizeum, niet-zomaar-een-mediabureau, ligt precies in hetgeen waarom ik 7 jaar lang met trots voor deze mooie club heb gewerkt.

Omdat er 23 (ok, vanaf nu voorlopig 22) bevlogen vakmensen voor adverteerders paraat staan met enorme kennis van zaken, passie, nieuwsgierigheid, enthousiasme en een stevige werk mentaliteit.

Zij beschikken over de meest up to date vakkennis door de onuitputtelijke onderzoeksdata en tools, en kunnen deze kennis ook daadwerkelijk omzetten in mooie, relevante, en soms ook case- waardige mediacampagnes. Bijna altijd met respect voor de wensen van de adverteerder (want we kunnen ook kritisch zijn), en het creatieve concept van het reclamebureau.

Beetje zoetsappig wellicht, maar naast de mooie karaktereigenschappen van de Vizzerds (volksmond hier in het Aegis verzamelpand), kan ik er zeker ook vanuit een semi-wetenschappelijke optiek naar kijken. Wij beschikken over zo vreselijk veel onderzoeksdata, ervaring (in totaal zo’n 215 jaar!) en inzicht en benchmarks, dat slechte campagnes gewoonweg niet kunnen bestaan.

Denk bijvoorbeeld aan de AMMA case van REAAL met de single mediastrategie (OOH), of de even effectieve, als noodzakelijke campagne voor Orgaandonatie (JAOFNEE.nl), maar voor onze credentials verwijs ik graag naar onze website.

Mijn ex-collega’s zijn continue in onderhandeling voor de beste tarieven (laag) en voorkeursposities (zichtbaar/impactvol). Daarnaast fungeren zij als buffer, in mogelijke conflictsituaties met exploitanten, en lossen problemen tussen de coulissen op. Vaak zonder dat de adverteerder daar van af weet, in de meeste gevallen is dat namelijk niet nodig.

I rest my case. Lieve communicatie vakgenoten; gebruik de beschikbare kennis hier, mijn oud collega’s doen niets liever!

Dag allemaal! Ik wens jullie hele stoere, nuttige en bijzonder effectieve campagnes toe, en een fijne samenwerking met het allermooiste, allerbeste media bureau van Nederland!

Jennifer Vervoord