Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

Dierentuinen en pretparken op de bres voor Beat Batten

Niet voor de eerste maal vragen wij in onze nieuwsbrief aandacht voor de stichting Beat Batten. Batten is een fatale stofwisselingsziekte die ertoe leidt dat kinderen eerst blind worden en vervolgens te kampen krijgen met epilepsie, geheugenverlies en uitval van spieren.
Momenteel is er geen medicijn beschikbaar waardoor deze patiëntjes uiteindelijk veel te jong sterven.

Van 1 juli t/m 31 augustus 2014 doneren vijf grote dierentuinen en pretparken een gedeelte van de opbrengst van hun entreekaartje aan stichting Beat Batten! om daarmee ernstig zieke kinderen te helpen. De meewerkende partijen zijn Slagharen, GaiaZoo, Duinrell, Ouwehands Dierenpark en Walibi. Voor ieder entreebewijs dat via de websitewww.beatbatten.com wordt verkocht in de actieperiode, wordt een belangrijk gedeelte van de entreeprijs gedoneerd aan Beat Batten!. Een klein deel wordt als korting richting de kopers aangeboden, als dank voor het kopen van het kaartje via de Beat Batten site.

De televisiecommercial die de actie ondersteunt, is hier te zien:

 

Dit is de bijbehorende printuiting:

 

En dan wil ik graag dit artikel eindigen met een persoonlijke noot:


Vizeum heeft ook dit jaar mij alle ruimte gegeven om dit goede doel te omarmen en hier tijd voor te investeren. Met een groep enthousiastelingen (het Media comité BeatBatten, bestaande uit Cora Baas, Corien Niezing, Frans Rodenburg, Allard Ruyl, Rene Zeedijk en ondergetekende) hebben we opnieuw de medewerking gevraagd van alle media-exploitanten om mediaruimte beschikbaar te stellen. En de lijst van deelnemende mediapartijen is opnieuw hartverwarmend groot!

Dus steun BeatBatten en help deze stichting geld in te zamelen! Met de inmiddels gegenereerde gelden vanuit eerdere campagnes en acties is inmiddels een Nederlandse farmaceut gestart met onderzoek en de ontwikkeling van een medicijn en dat is natuurlijk geweldig nieuws.
Als een bezoek aan een van de deelnemende parken dit jaar niet in de planning staat, kun je via www.beatbatten.com ook een gift overmaken.

 

Evert Bronkhorst
Strategy Director