Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

Doe mee aan de #DYLONDYEBATTLE

Vizeum en Isobar zijn een mooie samenwerking met Dylon aangegaan om het merk -met het iets wat stoffige imago- in een fris en hip jasje te steken. Wat is Dylon? Met Dylon verf kun je kleding/ tapijten/ gordijnen een nieuwe look geven. De verf kan zowel in de wasmachine als met de hand gebruikt worden.

Met de inzet van drie populaire influencers gaan we een hoop buzz rondom het merk creëren. Onze influencer squad bestaat uit Beautylab, KittehsCupcake en FollowFashion en zij gaan Dylon weer hip & happening maken.

DO IT YOURSELF
Alle influencers hebben een DIY filmpje opgenomen waarin zij laten zien wat er allemaal mogelijk is met Dylon. Zo heeft Beautylab haar slaapkamer een make-over gegeven, hebben de zusjes van Kittehscupcake een festival t-shirt en een plantenhanger gefabriceerd en heeft FollowFashion zichzelf een nieuw paar All Stars cadeau gedaan door haar oude in een nieuw jasje te steken. Alle filmpjes zijn in een blogpost verwerkt en op YouTube geplaatst. Deze content wordt aangejaagd op Facebook en Instagram om een groter bereik te realiseren.

Het leuke aan deze samenwerking is dat er in de content wordt opgeroepen tot deelname aan de #DYLONDYEBATTLE. Deelnemers kunnen hun eigen gepimpte spullen fotograferen (of filmen) en met de #DYLONDYEBATTLE op Instagram plaatsen. Plaats jouw inzending voor 15/09/2016 op Instagram onder de #DYLONDYEBATTLE en maak kans op een van die waanzinnige prijzen.