Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

Just like us

Bij Vizeum zijn we gek op merken die ons leven makkelijker maar vooral ook rijker proberen te maken. Daarom zijn we blij met de komst van onze nieuwe klant Sonos.

Muziekliefhebbers zijn het hart en de ziel van Sonos. Het is een bedrijf dat is opgericht door muziekliefhebbers, voor muziekliefhebbers. Alles wat ze doen, van de producten die ze ontwerpen tot de manier waarop ze communiceren met klanten, partners en elkaar, geeft uitdrukking aan die passie. Muziek thuis heeft een flinke ontwikkeling doorgemaakt sinds de lp en de cd. Digitale jukeboxen als iTunes en Windows Media Player vind je overal. En internetradiostations en muziekservices met miljoenen songs groeien wereldwijd explosief. De visie van Sonos is om elk huis te vullen met muziek door het voor de consument heel eenvoudig te maken om van al die muziek in iedere kamer te kunnen genieten.Klanten van Sonos ontdekken hun liefde voor muziek opnieuw. Ze vertellen constant dat ze met Sonos thuis veel meer naar muziek luisteren dan ooit tevoren. Dat is wat wij graag horen. Als je in de loop van de jaren een grote muziekverzameling hebt opgebouwd of als je alleen maar de wereld van muziek wil aanboren die wordt gestreamd via het internet, kan Sonos je helpen het leven aangenamer te maken.

Sonos en Vizeum hebben een natuurlijke match, beide zijn immers opgericht voor het nieuwe media tijdperk: een wereld waar convergentie centraal staat, waar consumenten en content samenkomen, in real time, op verschillende platformen en apparaten; een wereld van globalisering die op grote schaal wordt beheerst door de digitalisering die de omgeving waarin merken en mensen leven constant veranderd.

In samenwerking met iProspect gaan we de komende tijd proberen om elk huis te vullen met muziek. Een voorproefje van de campagne kunnen jullie vinden via deze link: www.sonos.com/fillyourhomewithmusic

 

Robert Veltman
Strategy Director