Meer over het Vizeum netwerk

Media wordt meer en meer doorzoekbaar, beïnvloedbaar, sociaal gedreven en transactie gericht. Met een verbeterd inzicht in hoe mensen zich gedragen kan Vizeum met media de business van onze klanten aantoonbaar laten groeien. De missie van Vizeum is om de zakelijke uitdagingen van onze klanten tot een oplossing te brengen vanuit innovatie en ze te helpen het ware potentieel te doorzien van alle nieuwe beschikbare mogelijkheden. Of de insteek nu vermakelijk of praktisch is, Vizeum maakt communicatie relevanter en daardoor effectiever. Bij Vizeum draait het allemaal om het leveren van simpele strategieën die op briljante wijze worden geactiveerd.

Vizeum: SOLVING BUSINESS CHALLENGES THROUGH MEDIA

Ontdek meer op vizeum.com Bekijk onze internationale locaties

Our Blog

Vervolg uitslag Oranjekoorts

In de vorige nieuwsbrief schreef ik over inhakers rondom de kroning op TV. Maar, eerlijk is eerlijk, het aantal inhakers op en rond 30 april lag lager dan ik verwacht had, op radio en televisie tenminste, andere media als print en online hadden relatief meer inhakers waardoor het oranjegevoel toch groots aanwezig was.

Redenen hiervoor zijn moeilijk te achterhalen, maar we denken dat adverteerders en hun reclamebureau´s het toch moeilijker vinden om iets leuks over het koningshuis te zeggen dan over de oranje leeuw. Ook zal de relatief korte voorbereidingstijd parten gespeeld hebben. Desondanks zijn er toch een paar mooie Oranjekoorts-inhakers voorbij gekomen op radio en televisie.

Alex:


Albert Heijn: 

Wij kijken al uit naar volgend jaar naar nieuwe Oranjekoorts-inhakers op radio en televisie tijdens de WK-voetbal in Rio de Janeiro, misschien zelfs met een vleugje koningshuis erin, aangezien de roots van onze nieuwe Koningin toch in Zuid-Amerika liggen.

Terugkomend op de prijsvraag hebben wij uiteindelijk uit de inzendingen één winnaar getrokken die wij hebben kunnen verblijden met de overheerlijke fles Oranjebitter:
Daphne van Dijk (RTV Director Kobalt). Zij heeft de commercial van Mora ingezonden.



Daphne zegt: ‘ Mora heeft in de aanloop naar Kroningsdag een speciale kroningscommercial uitgezonden waarin Cora & haar nichtje Flora inspelen op de hype rondom deze speciale dag. Voor de gelegenheid zijn alle verpakkingen oranje gemaakt en op de verpakking natuurlijk de M van Maxima én omgedraaid ook de W van Willem :)

Daphne, van harte met de fles oranjebitter!

Lars van Es
Sr. RTV planner